این یک سوء تفاهم رایج است که کار کردن با بودجه کوچک برای جستجوگرها به این معنی است که شما نمی توانید نتایج تولید کنید. چگونه شما احتمالا می توانید به اندازه کافی بهبود به سایت در چند ساعت در هر ماه را؟
خوب، برای ما در بازاریابی دیجیتال تائو، کار ما با Fleetcover می رود نشان می دهد که نتایج را می توان با تمرکز بر مهم ترین تغییرات در زمان کمی شما به دست آورد.
در این مطالعه موردی، ما شکستن چگونه ما افزایش منجر 751٪، کلمات کلیدی 259٪ و برداشت 535٪ در بودجه کمتر از £ 1،000 / $1،347 در هر ماه، برابر با کار یک روز است. این یک هزینه کوچک برای جستجوگرها است، اما ایجاد تغییرات درست در زمان مناسب، و تمرکز تلاش های ما بر روی مهم ترین جنبه ها، این نتایج مثبت را به وجود آورد.
اهداف
اهداف ما شبیه به آنچه که هر وب سایت در نهایت می خواهد برای رسیدن به: تولید منجر برای کسب و کار و افزایش دید آنلاین برای شرایط جستجوی مربوطه بود.
برای کمی خاص تر بودن، ما این مشتری را در مارس ۲۰۱۹ برداشتیم، اما البته نتایج به طور کلی از نوامبر ۲۰۱۹ شروع به بلند کردن کرد چرا که گوگل شروع به خزیدن منظم تر سایت کرد.
اهداف ما / KPIs برای 12 ماه آینده بر اساس اعداد از آوریل تا نوامبر 2019 ، به عنوان زیر بود :
افزایش منجر از 175 به 500
نصب یک تابع چت جدید در سایت و به دست آوردن 50 منجر از طریق آن
افزایش کلیک سایت از 2،200 به 5،000
افزایش کلمات کلیدی رتبه بندی شده برای از 229 به 500
مخاطبان هدف کسب و کارهایی بودند که به بیمه ناوگان نیاز دارند. این شامل طیف گسترده ای از صنایع، از آن مربیان عامل و تاکسی را از طریق به تجارت موتور.
استراتژی ما بر روی جستجوگرهای فنی و ایجاد محتوا متمرکز شده است. یک مسئله بزرگ وجود دارد، هر چند: ما خودمان سایت را ساخت، و نه ما سطح دسترسی است که به ما اجازه می دهد تا هر گونه طراحی و یا تغییرات اساسی است که می تواند جستجوگرها و تولید سرب پشتیبانی وجود دارد. به نوبه خود استراتژی ما باید به شدت محتوا محور بود.